13.55

Godmiddag folket! :)
Sitter i soffan och slappar medan Ella springer runt i gåstolen och puttar tvättkorgen framför dig, hahaa.. Roger är nere på affären eller om han gick till coop extra vet jag inte men snart väntar jag inte mycket längre på honom. Ska bort till mamma tänkte jag och slappa i hennes soffa så hon får passa Ella lite, är galet trött och känner att jag skulle kunna sova bort hela denna veckan som kommer.
Imorgon börjar skolan, kul för dom som går där vill säga. Funderar starkt på att skaffa ett plak för oss som aldrig lyckades ta studenten och skaffa barn istället? hahaa.. ;)
Men en annan har ju unge, lägenhet och jobb nu så varför gå i skolan när livet rullar på soppas bra som det gör ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0