15.28

vilken piss dag jag har idag!! Är riktigt piss off på allt verkligen.
Men iallafall... Torp bar det av till igår & självklart var min lilla fis unge med :) Fick handlat mat så både skåp, kyl och frys blev fullt. hahaa både jag och roger äter som hästar så mycket mat behövs i detta hem ;) Fick även köpt massa nya kläder till ella och sen lite till mig & roger. Fattar inte att hon redan har 74-80 i stl på kläder det är helt sjukt, min lilla bebis som inte är så jätte liten längre :P
Hemma vid halv 5 ca och slocknade ungefär 2 timmar i sängen vilket var riktigt skönt, hatar verkligen att shoppa när det är massa folk, man blir så utmattad och sen en unge som e högt och lågt på det haha!! Tacos på kvällen och mamma å ebba gick hem vid ca 24.00.
Nu ska jag laga lite krubb och sen får det bli en timmes vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0