16.52

Har städat hela dagen verkligen. hahaa känner att jag städar hela tiden men lika bra att dammsuga och skura golven varje dag med tanke på att roger drar in en del skräp med sina däck och ella kryper ju runt och stoppar allt verkligen allt hon hittar i munnen..
Nu ligger Roger och vilar, Ella är hos sin mormor och jag slappar i soffan. Ska ge mig på och tvätta fönstren också tänkte jag. Känner mig verkligen som en hemmafru men vad gör det.. Åååh just det.. Ella var så himla söt förut, ni vet jag har en syster som heter Ida och Ella verkligen älskar henne så idag när hon sprang runt i sin gåstol ställde hon sig vid bordet tog tag i kanten och ropade, iiiaaaa iiiiaaaa och två sekunder efter kom Ida hem till oss, fick en helt galet överlycklig unge som inte kunde slita sig i från varken sin mormor efter moster. Så mamma tog med henne hem en sväng :)
Nee nog tjatat, käket bode jag nog börja med snart ;)

Kommentarer
Postat av: elin

jag vill bara säga att du är så sjukt stark!

2011-08-10 @ 15:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0