17.16

hahaa hur svårt ska det vara att fylla i en lapp till facket egentligen? Har ju skaffat mig ett jobb nu då jag ses som timanställd och då skulle jag skiva in mig i facket för att sedan kunna få a-kassa sen dagen jag blir arbetslös vilket jag dock inte hoppas att jag blir då men haha! ;)
Skönt när man vet att det kan klirra i plånboken lite extra, jag menar man blir ju inte direkt fet på föräldrapenningen om man inte haft jobb innan.. 180 kr om dagen är ju rena skämtet!! Har iallafall fått Rogers dagar så jag vet med all säkerhet att jag kan vara hemma med min lilla tös när jag vill och att bara veta det om 2 år tex är hel underbart!!
Nog tjatat om det... Idag skiner solen och Ella har badat i sin nya kitty pool på terassen, hon tyckte det var mycket roligt då det var vatten över allt efter att hon var klar hahaa.. ska lägga in bilderna på datorn senare tänkte jag... :)
Nu kommer gubben upp ur sängen efter en stunds vila så får nog ta och göra lite käk skulle jag tro hehe.. Skriver antagligen mer senare om jag har något att skriva om vill säga höhö!! ;) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0