0.23

Är sååååååå kass på att blogga men det finns ju ingen tid! Ni ser ju själva att det är lite sent och jag borde egentligen sova med tanke på att jag har en sjuk liten tös här hemma som kommer vakna gott tidigt imorgon. feber, snorig och världens hosta har hon så vi har haft ett par intensiva dagar här hemma denna veckan.
Vad händer annars i mitt liv? Ella börjar snart på dagis och jag börja skolan, kom in på komvux här i lysekil trots att man egentligen måste vara 20 innan man får börja. tack och lov för att mamma sitter i elevrådet ;) haha!
Julen har även den varit helt fantastisk! hade hela tjocka släkten hos oss över jul och har mat flera veckor fram över! Lycklig över att pappa var den första att kommentera hur goda mina köttbullar är, har en tendens att göra riktigt god mat på köttfärs, kanske för att det är så lätt? hehe!!
Juldagen gick jag ut, ville dunka vakten i huvudet för att vi inte kom in på havsbadet. MORR! drog till sjökanten kan säga att det bara var folk i min egen ålder och 40+. Röjde iallafall dansgolvet alldeles lagom ;)
Idag fick vi sålt xboxet iallafall och för dom pengarna åkte jag till brastad och köpte ett Wii.. Lagom nöjd och vet att det kommer uppskattas utav både Roger och barnen.
Imorgon fyller min fina styvson 7 år & det är så tråkigt att han inte kunde komma hit :( Men att ha två systrar och alla dessa sjukdomar som kommer och går är det ju självklart inte roligt att dra med sig dom fram och tillbaka va klart. Hoppas han kan komma som det är sagt nu och får inte Roger tummen ur röven att fixa skjuts ska jag fan fixa det själv för han ska vara här med oss när det är sagt och inget annat. Ella älskar att leka med sin storebror (när han inte tycker hon bara förstör ;)..) och jag vet att han har roligt när han är här också! Älskar Basse och han ska inte vara utanför på något sätt!
Nog tjatat om allt trams haha.. blev bara en massa babbel här så nu går jag in och lägger mig bredvid min snygga man! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0