00.00

Är jag trött eller är jag trött.. hahaa!!
Ella somnade inte fören vid 22 och nu när jag e svin trött kan jag ju självklart inte somna. Roger ligger och tittar på 2 and a half men och jag tycker det börjar bli sååååå tråkigt. vi ser verkligen på det varje kväll eftersom roger nu tycker om det så galet mycket. Funderar på att städa lite men samtidigt är det kanske för sent för att dra igång dammsugaren nu? Jag har iof ganska så snälla grannar så det borde dom nog tåla ;) hehe.
Imorgon är det fredag och jag ska plocka undan i lite kartonger eftersom jag insåg förut att skåpen är överfulla på saker vi inte vill ha framme och det känns fett onödigt att man inte ska få plats med viktiga saker i skåpen istället för skit. torka golven, tvätta fönster och endel annat...
Just det hahah, 2 polisbilar kom i ilfart upp här å badhusberget idag och efter kom ett kamerateam, det hade hänt någon som vanligt här uppe på tattarberget så dom filma till det där SOS västkust.. Tänkt att Lysekilspolisen kan ha så jävla tråkigt och lite att göra att dom åker och bryter i lägenhetsdörrar här upp med kofot, och självklart passar dom på att få med sig filmteamet för att få lite pondus.. pinsamt men sant.. Nu ska jag kissa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0