10.31

Morning :)
Idag e jag trött... Ella vaknade vid halv 2 i natt och skulle absolut inte somna om så fick ta henne till min säng där hon äntligen somnade efter en stund.. Klockan ringde vid 09.00 i morse eftersom Roger skulle vara nere på läkarhuset klockan 10 för provtagning, usch alltid ska det vara något!! :(
Nu sitter jag här i soffan med en kopp kaffe och ser på öööhm haha Musses klubbhus, ne men har bara inte bytt kanal än för Ella somnade just sin förmiddags lur. Om en stund blir det antagligen en promenad med Therese och sen bara slappis hemma. Mamma ska få ta Ella 1 timma sen så jag kan lägga mig och vila, känner verkligen att det skulle behövas.. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo.. det var en del. Inte jättetrevligt. Men nu är det ju bra och det var ju värt det när man tänker tillbaka, tänker på vad man fick ut :)

2011-07-12 @ 11:41:39
URL: http://mammatillelver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0