11.06

Godmorgon people :)
Snacka om att min dotter är ett litet huligan barn eller!? hahaa.. Hon springer runt här i sin gåstol och river å biter i allt. Vardagsrums bordet är nu dess värre tömt ner på golvet och hon kör över ungefär allt.
Vaknade av att hon låg och tjöta och ropa -"pappa pappa pappa" hela morgonen. suck!! Han stensov så han märkte ju så klart ingenting.
Idag är det Tisdag och storstädning här hemma, är av ganska stort behov av en hushållerska här för annars ser det ut som ett bombnedslag hela tiden, och jag kan ju inte skylla på Roger att det är stökigt heller eftersom jag vet att det alltid är jag som lägger fram men aldrig också plockar bort.
Nu blire lite frukost och sen lite bus med mitt yrväder här hemma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0