12.20

Jag hatar verkligen sjukhus!!! Igår gick jag och Roger ner till läkarhuset eftersom det var stopp i hans suprapubiskat.. Hade tid halv 1 men kom inte därifrån fören halv 5 då vi fick åka med sjuktransport in till Näl för att sedan ligga där inne i 7 timmar för att få hjälp med något som tog 5 minuter... har nog aldrig varit så uttråkad och arg i hela mitt liv, och så skyller dom på massa trauma? suck. Men var iallafall hemma vid halv 3 inatt och sten somnade direkt! Mamma som var en ängel och passade Ella hela dagen är guld värd för det!!
Nu har vi alla vaknat och ska snart äta frukost. Ella kom precis hem och jag har saknat henne sååååååååå, kan verkligen inte vara utan min lilla groda hon är allt!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0