12.49

För det är ingen vanlig dag för et är pappa rogers födelsedag hurra hurra hurra! :D
Jaa som ni nog fatta så fyller Roger 28 år idag vilket innebär god mat god gemenskap och sen en bit tööööörta jag gjorde igår, ganska grym jag vet! ;) Majsan och Cleas är påväg upp do är la här om 1 timma ca.. Efter middagen som består utav lax med toscanakryddmix uppe på, färsk sommarpotatis och hollandesås, tar vi med oss dom ner på strandpromenaden för att avnjuta lite blues och bara mysa. Ella älskar sin farmor så hon kommer la bli göör glad när dom nu kommer..
Igår hände inte allt för mycket, va ute i kanske 1 timma på hela dagen eftersom det var alldeles för varmt och jag är för svensk för det vädret rent ut sagt hahaa.. Borde egentligen ligga på stranden och pressa eftersom min vita kropp bländar den blinde!!
Nee nog tjatat om detta, nu blire att sätta igång med maten så den är färdig när svärföräldrarna kommer ;)
Älskar dig rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0