14.14

Vilken piss dag...
Vädret suger, det finns inget att se på tv, Roger nördar och Ella sover. Har såååå galet tråkigt och inte nog med det ska jag tvätta 16-21 idag också.. Visst låter mitt liv roligt ;)
Igår hade vi iallafall Bastian här. Var nere på stan och käkade glass sen blev det att handla hem mat eftersom han bestämde att det skulle bli köttfärsås och makaroner. Efter maten Lekte Basse men Ella och hon tyckte de var gööör roligt, skrattade så hon kikna min lilla docka!! Får väl hoppas han kommer snart igen :)
Imorgon har jag tänkt tvinga min mamma köra mig till torp då jag skulle behöva storhandla, kylskåpet börjar änna bli tomt nu hahaa..annars blire luuuugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0