21.12

och så var man tillbaka i skitekil...
Har haft en riktigt skön vecka hos Gniste måste jag säga. Har verkligen bara tagit det lugnast möjligt och gosat ihjäl mig med min underbara dotter. Kom hem runt 15 idag och drog sedan bort till mamma efter jag inte träffat na på 1 vecka eller nått.. Ella blev överlycklig när hon fick se sin mormor, hon älskar verkligen henne !! :D
Ikväll har en pizza trillat ner i kistan på mig och Ella har nu fått en macka och lite mjölk + en flaska välling, hon är VERKLIGEN ett litet matvrak den där hehe ;)
Mycket funderingar som snurrar i huvudet och många beslut som måste fattas, och imorgon tas dom. hmm.. Tror allt man gör här i livet har en mening..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0