11.54

Morning :)

Sitter här i soffan och gör minsta möjliga just nu. Om 5 minuter börjar våran tvätt tid och för första gången sen vi flytta hit ska Roger faktiskt tvätta. hahaa, gött att slippa faktiskt.

Ella min lilla bebis har blivit jätte förkyld med feber så idag gäller det att stanna hemma. Hon har inte varit så jätte sjuk innan men nu känner jag absolut inte för att ta ut henne måste jag nog säga.

Igår va vi ute till kvart i 9 på kvällen tror jag. va nere i norrahamnen och min galna lillasyster badade. haha hon e så sjuuuk!! ;) Men hade riktigt mysigt så det ska vi börja göra varje kväll, alltså ta en promenad inte bada hahaa ;)


Kommentarer
Postat av: Erlandfanny

Good web with cool info. Thanks.

2011-11-23 @ 20:27:51
URL: http://erlandfanny.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0