12.53

Snacka om att jag är seg eller.. Klockan ringe 8 eftersom jag hade lovat mamma att gå på Ebbas skolavslutning då hon skulle hinna med att vara på Idas också.. Alla småttingar var så söta och jag bara längtar tills Ella står där på trappan och sjunger för mig. Roger var hemma och sov eftersom hans assistent inte börjar fören klockan 10.
Eftersom mamma var på idas skola så tog jag med mig Ebba hem och hon la sig i soffan med ett duntäcke och hon å Ella myste.

Nu sitter jag här i soffan och håller på med våran bröllopsplanering. På Ellas 1 årsdag blir det och jag längtar STORT!! Roger har köpt mig världens finaste ring och jag kunde absolut inte vara mer nöjd. Ojdå, Ella har rullat långt utanför filten så får springa nu. Tjing :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0