16.13

Asså detta vädret gör mig bara på så galet bra humööööör! :D

Har glidit runt på stan med victoria och våra prinsessor hela dagen, fick köpt armband med mitt Rogers och Ellas namn på <3 Sen köpte även roger ett par vit rosa adidas skor till Ella :) Har även hittat en skit söt puma dress som hon ska få men det tar vi när hösten börjar närma sig istället :)

Roger är nere på läkarhuset nu eftersom det verkar vara en propp påväg i hans ben och det hoppas jag verkligen inte :s Han skulle till NÄL imorgon iallafall för att få en lite bättre susning om vad det är som håller på att hända nu iallafall, blir väl fragmin sprutor för hans del igen.. fragmin är blodförtunnande för er som inte vet ;)

nu ska jag ta och göra iordning min lilla docka och sen blir det middag hos familjen Svanberg/jonasson :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0