23.04

hahaa jag e grym!! Fläskfia <3

Varför kan du bara inte säga saker rätt till mig istället? fattar du inte att jag bara skrattar åt dig. Och sen straffa Roger? vad tror du egentligen, han är min blivande MAN... pfft.

Jaja ligger iallafall här i sängen med min vackra fästis och kollar på "kärlek på menyn" ganska bra film faktiskt. Ella sover och har gjort en stund, nu förstår vi varför hon inte sov i gårnatt utan bara skrek... Det har ju ÄNTLIGEN dykt upp en liten tand i munen på henne, som dom håller på att bråka med henne och drägglet bara rinner och rinner. mammas prinsessa :D

För övrigt mår vi la bra här, jag har dock åkt på världens jävla förkylning nu ifrån Ella, hostar snorar och ja you name it. Skit störande men jag överlever hahaa.. På tal om förkylningar, min morbror var här i fredags en sväng eftersom han skulle hämta en nyckel, vi pratad eom att föda barn och att killar ska vara glada att dom slipper och då kläcker det puckot ur sig - " Men då ska du veta hur är att vara förkyld som kille" + nått i stil med att det känns som om att bollarna ska komma upp ur halsen när dom hostar! HAHAHH jag trodde jag skulle döö av skratt..

Nu ska jag kolla på en film till sen blir de godnatt för oss här. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0