23.27

Ligger i sängen och är helt utmattad...
Har varit på studentfirande hos min fina Carina idag, tänk att hon tagit studenten och aldrig mer behöver gå i skolan, gött för henne! :) Drog sen till pappa för att hämte en klänning jag kunde ha innan min graviditet men den fick jag inte ens upp över röven så det gjorde ju hela min kväll pissdålig och jag började bråka med Roger... Den surises ligger nu här och snarkar som ja jag vet inte vad, jag kommer iallafall ALDRIG kunna sova så länge det låter så här. Men vi är inte ovänner längre ;)

han fick även ringt ett samtal idag som lättade en stor sten ifrån min mage. Var det verkligen så svårt att bara lyfta luren och ringa? Det var bådas fel, sa ju det!!?? Jaja skit samma, vi har iallafall löst det nu :D

Imorgon tar Marian studenten så ska va på gullmarsskolan klockan 12 och jag ser så fram emot det!! Jag kan knappt fatta att mina bästa vänner tar studenten nu, haha jag och Carina som varit vänner sen blöjans tid liksom. Haha en annan lär ju aldrig få ta studenten, får leva på mitt existens minimum om jag nu inte bestämmer mig för att jobba i hemstjänsten då...

Egentligen har jag ingenting vettigtatt skriva här, det blir ju bara massa skit som vanligt hahaaa! ;) Nu tar jag och kryper ner under täcket eller nått för detta går ju inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0