23.35

Och så var midsommarhelgen över för detta året med...

Helgen har varit super och jag kunde absolut inte ha haft det bättre. I lördags (igår) Hade vi Bastian över dagen. Var nere på rosvik och käkade och sen ut på stan och kolla in alla raggarbilar. På torget hade dom stånd som man kunde spela i och jag kasta bollar och Bastian valde en fisk då jag fick första priset. Sen kasta han pil och vann en hammare själv, jätte duktig var han :)

Under kvällen drog ci ner på stan igen med mamma & Ebba, gick runt i södra hamnen och jag fick köpt en buddah i marmor som nu pryder mitt varfagsrum ibland alla andra buddah vi har där inne haha :) Man kan verkligen hitta roliga grejer där nere må jag säga, hade tänkt att köpa en skylt till pappa som det stod "väs att du är 16" på haha sååå himla roligt, smala sussie vettu ;) Meeeeeen han hade åkt hem när jag ringde honom så skippade det..

Så nu sitter jag bara här i sängen och är helt slut. har varit hos mamma sen 3 idag och badat å grejer med Ella. Roger gick hem vid 9 eftersom han var trött..
Full dag imorgon också, betala räkningar, betala vigselringar, bvc och möte. gaah blir trött av att bara tänka på det. suck!! hahaa :P


Kommentarer
Postat av: N ! X U

hej! jag har designat en klänning i nelly.com och skulle bli jätte glad om du röstar på den. länken och det finns i ett inlägg på bloggen..ja du ser nog vilket inlägg. om du röstar på den skriver du det i en kommentar så vet jag, och då deltar du automatiskt i en utlottning av ett mini plattjärn/volymjärn(som är ungefär som ett kreppjärn) tack i förhand! kram Nixu^^

2011-06-27 @ 10:43:58
URL: http://baraminsmak.blogg.se/
Postat av: therese

va med i min tävling på bloggen ;) man vinner länkningar i en hel vecka ;)

2011-06-27 @ 13:58:27
URL: http://theresefabienne.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0