23.42

Vilken fantastisk midsommjar vi har haft här...tjocka släkten var här och Ellas farmor och farfar kom upp ifrån göteborg. Sill potatis räkor och ja allt fanns att bjuda på och vi alla åt som grisar haha men gött va det kan jag lova. Jorgubbar grädde och dajmtårta fanns till efterrätt. Riktigt trevligt att alla var samlade idag och att Majsan och mamma kommer så himla bra överens... kan va för att dom tjötar lika duktigt båda två ;)

Majsan och Cleas åkte hem runt 6 medans mamma och Ebba stannade till 22. Kollade på världens grymmaste film och sen en dusch för min del. Nu ligger jag här i sängen med man & barn och ska snart dra på en film som står på tankning. Ska även göra en flaska och trycka in i munnen på min fina så sover hon gött resten utav natten sen :)

Just det, Ellas andra tand har kommit upp nu så här poppar dom upp som på räls :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0