00.04

Roger snarkar, Ella snarkar men Amelie snarkar inte? Nedrans sömntutor hahaa..
Idag har inte hänt mycket alls, har bara varit hemma och slappat. Orkar nästan inte ens gå utanför dörren nu för tiden, förstår inte!! Stina va här en sväng förut och lämnade lite små saker. Så nu är det nya gardiner i Ellas rum samt nya grejer i köket. Jag bara älskar att göra om hela tiden, tror jag bytt gardiner 5 gånger sen vi flytta in här i december :p

Just det, såg på "kvinnors hemliga liv" förut och det programet gav mig verkligen motivation att börja träna igen. Måste verkligen bli av med allt överflödigt efter graviditeten. suck. Visst tycker jag tjejer/kvinnor ska ha lite kurvor men det behöver ju inte gå till överdrift! Gillar heller inte pinn smala tjejer då jag anser att man blir mer lik en planka än en människa? Svårt det dära faktiskt. Vad är rätt och vad är fel. Vad är tjockt och vad är smalt? Ehh ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte eftersom Roger gillar mig för den jag är. Om det så vore att jag vägde 100 kg ;)

Nu Ligger jag i sängen och tittar på the big bang theori, visst det suger men det går inte så mycket annat på tv denna tiden på dygnet + att jag nyss kom ut ur duschen. När jag stod där i min vildaste fantasi insåg jag snabbt att mina Bruno Banani lotion nästan var slut, även victoria secret krämen så nu är det kris. Vad ska jag ta mig till utan mina underbara lotions efter duschtime? Måste åka till torp snarast!!

Eeh nu tar jag och kosar ner mig under täcket och hoppas på att de ska börja något bättre på tv, för jag är inte ett dugg trött än :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0