13.58

Sitter i soffan och väntar på att mamma ska komma hit. Ella sussar sött bredvid mig och Roger är och tränar. min duktiga <3
Vilket skitväder det är ute då, igår va det super fint och göör gott ute, och nu regn och mulet? hmm det ogillas!! Ska tvätta mellan 16-21 och känner inte för det över huvudtaget men det är ju något som verkligen måste göras hahaa har tvätt i hela lägenheten verkligen!

Jag ocg Roger har det lite svackigt i vårat förhållande just nu, men vi pratar och pratar. Vi ska hålla ihop det bara är så! Igår sa han något jag sent kommer att glömma och efter det - "jag kommer alltid att älska dig" ... Och jag, ja jag kommer ALLTID älska honom! Han är far till mitt barn och min första och största kärlek. Min finaste älskling! Han ska inte tro att han kommer undan mig så lätt höhö! ;)

Om en stund ska vi ner och hämta min syster sen vidare mot LFF, jags ka se om jag hittar nån hylla eller liknande att måla om och sätta över soffan, vårat vardagsrum är ju bara sååååååå tråkigt och saknar helt och hållet färg! Ska ta lite kort på våran lägenhet sen och lägga upp så ni får se hur vi har det! hehe.. Jag älskar ju batt inreda och Roger älskar mitt sätt att inreda! Kan nog påstå att jag är lite utav en prylsamlare och det gillar han dock inte haha!

Nee nu ska jag ta och sätta på en kanna kaffe och sen hoppa in i en dusch, man luktar ju inte hallon idag direkt ! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! har precis börjat följa din blogg och jag hänger inte riktigt med, lite nyfiken.. hur kommer det sig att roger sitter i rullstol? är det tillfällit eller permanent? förlåt om jag är lite framfufsig ^^

2011-06-16 @ 18:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0