17 Mars

En ny blogg igen? haha jaa jag vet men kan inte riktigt bestämma mig. Gillar nya saker och är väldigt impulsiv. Sen å andra sidan kanske jag byter snart igen? haha vem vet...

Ligger iallafall i sängen nu och har gjort sedan 9 tiden tror jag. Ella somnade runt halv 10 och sover fortfarande, antar att hon kommer vakna snart och vara hungrig då hon inte ätit sen klockan 6. Annars brukar jag ge henne mat precis innan hon somnar för då sover hon hela natten sen men hon somnade bara ifrån oss idag så kände att jag inte riktigt ville väcka henne. Roger ligger här bredvid och sappar mellan kanalerna. det finns verkligen inget att se på här inne i sovrummet. Vi har ju box men i vardagsrummet så klart. suck.

Imorgon bär det av ner till Bvc, Ella ska få sin 3 månaders spruta och sen blir det vägning och mätning som vanligt. Sist jag var på bvc var hon 60 cm och vägde 5540 så vi får se vad det ligger på nu, är ju ett tag sen jag var där nere nu. Sen blir det vidare ut emot brastad då jag ska träffa Victoria & hennes lilla docka, tror även hennes son skulle komma hem imorgon och honom har jag ej träffat än :)

Nee nu får det bli en snabbvisit på toaletten för tandborstning och dylikt inna jag dyker ner under täcket för natten. Skriver mer imorgon och det kommer nog möjligtvis lite bilder också! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0