18 Mars

Hemma efter ett besök på bvc.
Ella fick sina 3 månaders sprutor idag och dom var verkligen inte uppskattade, men jag föstår henne. hade nog inte heller velat få en spruta i varsitt ben. Tog ett mått och väg på henne och nu är hon 62,5cm och väger 5900g. Min stora fina tjej! :) Som hon växer, 9,5 cm på 3 månader det gillar vi mycket!

Nu ligger Roger och lilltösen och äter medans jag sitter här och skriver, eller ja Ella äter iallafall hahaa.. Ska snart dra oss upp till vårdcentralen för att träffa distriktsköterskan, sen blir det ner till affären för att handla lite käk eftersom allt verkligen börjar tryta här hemma. Jag hatar slutet på månaden när allt börjar ta slut inklusive pengarna. Men thats life.

Just det... Nu är det snart dags för dop och Ella ska ha samma dopklänning som jag hade när jag döptes. Ska köpa ett nytt snöre till den bara eftersom jag vill att hon ska ha korall rosa istället för ljusrosa. Gillar att sticka ut lite höhö! ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie - 19år och tvåbarnsmamma!

Oj :O Din dotter är lite äldre än miin son och min son vägde 6260 gram och var 61cm i måndags haha :D när han föddes så vägde han 3578 och var 50cm. Vill också ha en tjockisbebis som väger massor ^^ Hehe. Hoppas det går bra för er =)

2011-03-20 @ 00:13:57
URL: http://mammatillebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0