20.47

Godkväll!
Sitter här i soffan och kollar på Ullared med Roger. Ella sover och har gjort sen klockan 8, min duktiga tjej! :)
Har varit världens slappaste dag idag, gick till och med och bytte tvätt tid då jag verkligen inte orkade tvätta idag. Tog en stund med Marian på stan ist, fick köpt ett par jeans leggings och strumpor till Ella och en sjal? till mig själv. Även handlade jag lite mat innan det blev hemgång.
Gjorde kyckling, ris och currysås till min sköna när jag kom hem och sen har jag faktiskt bara suttit i soffan heeeeela kvällen. Snart snart ska vi hoppa till sängs och kolla på "En unge i minuten" jag älskar verkligen det programmet! :)´Man kan verkligen förstå och tänka sig in i deras sitution när man själv varit där. Men som sagt alla förlossningar är olika.

Neej nu kallar oboyen på mig, är sjukt törstig hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0