21 Mars

Godmorgon! :)
Dopet börjar närma sig med storm och jag är helt till mig, detta ska ju bara bli så roligt! Roger där emot e bajs nervös och ibland tänker han gå och ibland inte haha han e rolig. Har varit och beställa 2 st tårtor och ska denna vecka sätta igång med bullbak. Vaniljbullar & mjölk, MUMS!

Ella sitter i babysittern och tittar på discney chanel, hon tror uppenbarligen att dom svarar henne när dom pratar för hon snackar som bara den nere på golvet haha, mammas glada tjej! :D Själv sitter jag i soffan och slappar medans roger gör sig klar, han är alltid sist vilket resulterar i att jag blir hungrig som en varg över att behöva vänta på fruktosten för att jag måste vänta på honom. jätte jobbigt.

Idag är det Måndag och Roger har sin andra assistent här på prov, vi har ju Ingo och är göör nöjda med honom så vi får se om vi vill ha en till. Det känns liksom inte som om att man vill ha någon springandes här 24/7. Vart är privatlivet liksom? Men vi får se hur det blir, man måste ju göra det som är bäst för Roger om inte annat..
Just det... Vi söker lägenheter i Göteborg, så får vi en drar vi ifrån skitekil för gott!

Älskar min fina familj! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0