26 Mars

Jag är helt slut!
Har verkligen haft fullt upp hela dagen idag eftersom vis ka ha dop imorgon. Va nere och hämtade tårtorna förut och sen lämna dom till församlingshemmet, har även varit och fotograferat min vackra prinsessa på TTFOTO sjukt billigt & sjunkt bra, såp känner ni för att ta kort på era små eller er själva så kan jag verkligen rekomendera honom! Fick massa söta kort på våran lilla som vi nu ska förstora upp och pynta hela lägenheten med!! Hahaa nejdå men ska ge några till Ellas farmor och mormor tänkte vi :)

Nu på eftermiddagen har jag det varit i full gång hela tiden. Eller jag tog mig 1h vila förut men sen så blev det städ städ och åter städ. Pappa var även här med sin rakapparat eftersom mamma ska komma och raka Roger innan vi ska upp till kyrkan imorgon. Grr ´min stiliga karl ska ha skjorta och grejer imorgon ;)

Nu ligger vi i sängen och kollar tv, funderar på att hoppa in i duschen redan ikväll då jag inte kommer hinna det imorgon bitti, för då ska Ella duschas och ja you name it. Är helt exalterad eftersom mina morbror och moster långt här ifrån kommer och jag har inte träffat dom på säkert 7 år! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0