28 Mars

Godmorgon!! :)
Fyf*n vad trött jag är idag... Dopet igår + fikan sög verkligen musten ur mig och sen så kunde jag inte sova på det igår kväll. hmm!

Ella fick MASSA fina saker och mycket pengar som vi lagt i en spargris till henne.Hon fick även två likadana halsband men jag kna ju ha ett och hon ett så blire som mamma,dotter halsband hihi :D
Har göör mycket tårta i kylskåpet och vete sjutton vart jag ska göra av det? Kanske ska ta och portionera ut lite till mina familj haha då lär de ju bli uppätet iaf ;)

Nu sitter jag i soffan medans Ella kollar på Nalle puh. Roger vet jag inte vad han gör men det är iaf snart frukost och jag måste verkligen hoppa in i en dusch. Ser ut som sju svåra år idag. Hahaa...

Ner en sväng på stan sen också, måste betala in pengar til hyran och sen lämna tillbaka nyckeln till församlingshemmet. Skriver mer sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0