Fredag kväll

Ligger äntligen i sängen och ska faktiskt snart sova, även om det är fredag. Är så himla trött efter ikväll.
Ella har 38,3 i feber efter sprutorna idag så har gett henne en alvedonsupp i rumpan, usch det är änna jobbigt när hon skriker och jag inte kan göra så mycket mer än att bära runt på henne och trösta henne så gott det går. Men nu sover hon äntligen efter många om och men.

Roger sover redan tror jag haha? det ser iallafall ut så när jag kollar till höger. Man vet aldrig han e lite lurig med det där höhö ;) Men vilken myskväll vi har haft.. Pizza till "middag" och vitlöksbaguetter med tsatziki på kvällen. MUMS ...
Mamma kom förbi en stund eftersom hon ändå var påväg ner till stan. Hon är ju barnledig och skulle därför ner med några vänner på old house. VARFÖR ÄR JAG INTE 18????? Det är fan 8 månader kvar tills jag är 18, fattar ni. Känns hemskt att inte ens kunna köpa min egen snus och jag är ändå mamma? haha vissa saker är verkligen komiska måste jag säga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0