Hej våren!

Känner just nu att jag bara mår riktigt ursäkta uttryket men jävla bra! Solen skiner, Roger & jag planerar mer bebisar ;) Och Ella växer så det knakar! Älskar verkligen min fina familj och gör allt för dom! <3

Va på familjeförskolan idag och jag gillar bara mer och mer att gå dit, visst det har ju blivit en del "grupperingar" men är super nöjd med att ha Victoria att tjöta med! Mycket mycket trevlig tjej vill jag påstå! Gjorde hand och fot avtryck som nog är färdigt till nästa gång så jag kan måla den och hänga upp den i Ellas rum. Hem en sväng och sen kom Victoria hit för att senare dra vidare på en liten promenad.

Nu ligger Ella och tjötar med sin pappa i sängen, att man kan ha så mycket att berätta. hahaa.. Köttfärslimpa, potatis och gräddsås blir det till middag idag och jag är vrål hungrig!!

MIN FINA TJEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0