22.51

Hej bloggen & alla fina läsare, om jag har några kvar haha?
suger på att blogga nu för tiden så därför tänker jag inte lova för mycket om att skärpa mig!
Men vad har hänt det sista tro.. jag har ju självklart fyllt 18 år då vaaaaa.. sjökanten suger balle och jag var alldeles för full för mitt eget bästa. Skällde på vakten för honom gillade jag inte och kände inte för den delen heller! (min pappa e vakt så känner dom flesta). Dansade och drog omkull folk på dansgolvet, spydde 30000000 ggr och förklarade för en tjej att jag inte alls har något emot hennes vän längre.. fast det har jag inte heller.. Kvällen blev katastrof och jag gick hem halv 2! Det enda positiva var att jag inte betalade mer en 1 drink själv! älskar att vara tjej! ;)
Annars så flyter faktiskt allt på som det ska. Jag och Roger är tillsammans igen och ska försöka så gott det går båda två nu så får vi se vad som händer! Vi kan inte leva med varandra men absolut inte utan varandra heller hahaa!!
Ella växer som bara den, hon går och är världens finaste unge! Även Bastian ska börja komma hit regelbundet nu framöver som det ser ut och det är super kul! Han ska sova över här på lördag så hoppas att vi får en fin helg.. Roger har köpt pokemon kort som ligger här och väntar i skåpet. Han kommer bli helt till sig när han får dom.. Fina killen! :) Han var även här i helgen och lekte med Ebba och körde runt i Rogers rullstol. han satt t.o.m och spelade xbox i den haha! Ella fick inte vara med och leka med klossar för enligt ebba och basse så förstör hon bara, basse kom bärandes på henne ut i köket och sa "Pappa, hon bara förstör".. hahaa..
Som ni ser. Mitt liv e helt fantastiskt och under någorlunda kontroll. Fast ne det är det aldrig! ;)
Nu ska jag ta mig en dusch och sen krypa ner under täcket. är dö trött efter denna dag! tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0