17.22

Bära eller brista? Livet blir vad man gör det till och jag har inget annat en försökt så gott jag bara kan! Livet blir absolut inte alltid vad man hoppats på och jag om någon vet det. Jag har allt jag någonsin önskat men är ändå missnöjdare än någon annan? Jag har varit stark och kämpat för att allt ska vara så bra som möjligt men tror jag tagit på mig mer än vad jag klarar av att hantera. Roger är min första och största kärlek, pappa till min dotter och min dröm men alla drömmar håller inte alltid som dom borda göra.. Jag ångrar inte för en sekund att jag stått vid hans sida igenom denna svåra tiden, det är sånt man gör när man älskar varandra, men mitt psyke säger stopp nu, min kropp orkar inte mer. Jag har brytt mig för mycket om alla andra och glömt bort vem jag själv är, jag vill veta vem jag är! Vem är jag? Jag kan gå igenom eld och vatten för Roger, ella också ´för den delen.. Men jag orkar inte må dåligt mer!! Jag vill ha det bra igen, jag vill känna mig lycklig, känna mig levande och älskad utav så många men vart finns den uppmärksamheten att söka någonstans?? ... Livet är absolut inte över. det börjar om här :)
Sista blogginlägget jag kommer att göra på ett tag för nu skriver jag dagbok istället, och för den som är nyfiken om mitt liv. Fuck you :D
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du är jätte stark som kommit till insikt med att man ibland måste tänka på sig själv..å har man tappat bort sig själv på vägen är det ju viktigt hitta sig själv igen innan man kan bli hel med nån..sen är det alltid en omställning få barn..hoppas du hittar dig själv å kommer ut starkare på andra sidan..

2011-10-06 @ 13:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0