17.33

Okej jag kunde visst inte slita mig ifrån bloggen hahaa! Men lovar er att det mest privata skriver jag i min fina lila dagbok! ;)
Förövrigt har jag aldrig haft det sämre om man får säga så? Livet är en berg och dalbaa och den är verkligen inte slut än! Jobbigt men sanningens ord. Ella växer fort och bra och tog sina första 3 steg själv när vi var hemma hos Victoria igår, trodde jag skulle störta av stolthet! jag har verkligen världens finaste dotter och skulle absolut inte vilja ändra henne på något sätt! Lovar, Roger har förbannat bra gener för fina barn haha. något positivt i det negativa! ;)
Nee nu ska jag käka korv med bröd och sen dra mig hem till Victoria min fina vän! :) Älskar att snacka lite skit med henne och så va ;)
Okej spruttibangbang jag har inget mer att skriva så detta börjar bli en aningens tröööligt! See you later aligator :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0