23.10

Ella är vaknare än ugglorna ute! Hon sitter just nu på golvet och leker med en bakugan? Jag fattar inte men hon gillar verkligen pojkleksaker mer än leksaker för flickor. Här e det bilar och bollar inga dockor eller liknande. Sen älskar hon fläktar, alla sorter, helst ska dom vara stora så att hon kan titta medan det blåser och få en rolig röst i vinden. Hon är speciell min lilla höna!!
Men från det ena till det andra bor ju vi nu mera hos min pappa, det går bra men det kan ju självklart bli lite mycket med alla syskon + en egen unge. man blir ju en aningen tröttare i kroppen och så va. Hoppas väl på något eget snarast. Fridhem är ju verkligen ett barnvänligt ställe att vara på dock finns det ju inte så många att umgås med så sitter väl mest bara och dricker en massa kaffe med Therese och snackar skit om alla andra. haha nejdå så illa har det inte blivit riktigt än! ;)
Nu ska jag ta min lilla skit som g'rna vill skriva några rader och lägga mig. Hon vandaliserar min dator.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0