11.06

Det var några dagar sedan jag blogga nu men känner inte mycket för det längre. känns som om allt jag skriver vrids och vänds på så jag vet varken ut eller in snart.. LYSEKIL SUGER RUMPEHÅL! :)
Men iallafall så är jag inte på dåligt humör idag haha, fick sova till halv 10 ca eftersom ella valde att jobba sig på sin pappa hela morgonen istället för mig vilket gjode att jag fick sova lite extra, haha älskar när hon är så snäll ;)
Annars rullar det på, inte riktigt som jag vill men det får funka ändå.
Ella e så rolig för den delen också, nu är hon ju inne på det här stadiet där det ska pillas på allting så går ju inte att ha något ståendes i hennes höjd, imorse satt hon under vardagsrumsbordet och käka på en blå tushpenna. panik och hon vart blå lite här och var. unge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0