13.15

Skulle behöva en ny blogg design men vette sjutton  hur jag vill ha den! Får sätta mig vid andra datorn sen och pyssla ihop något senare.. :)
Idag mår jag en aning bättre faktiskt. Ella har sovit hela natten och vaknade inte fören vid 10.20 i morse, helt otroligt. Men jag är mycket tacksam för det! ;) Ska snart ta och hoppa in i duschen för att senare bege mig ner mot stan för en synundersökning inför körkortet, känns så himla skönt att äntligen komma igång med det. Så snart får ni akta er för då är jag ute på vägarna och snurrar! ;)
Nee nu får jag ta hand om min lilla fis som river allt på tv bänken! Stackars elefanterna, ena har till och med tappat svansen efter att ella kastat dom i golvet :P
Saknar bebismagen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0