23.06

Asså, ibland undrar jag hur mycket en människa orkar med? Jag vet att jag i min "situtation" har varit stark men orkar man vara det hela tiden? Jag känner ofta att jag vill lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och aldrig mer ta av det. Men är det okej när man lever som jag gör?? Ja som ni märker går många tankar runt i mitt huvud och jag känner att allt kan jag verkloigen inte hålla inom mig så har försökt lätta mina tankar och funderingar tiull nära och vänner men det är ju inte heller alltid att dom förstår, vad kan man egentligen dela och vad borde man stanna inne med? Jag tror att allt man gör här i livet har en mening, sen om det leder till något bra eller något dåligt det ä'r ju upp till själva personerna i sig att avgöra. Man kanske inte har samma tänk alltid vilket kan leda till mycket fajt och ja you name it..
Hur många chanser ska man ge en person inna man kan släppa taget? Älskar man en människa ska man väl hålla fast vid den i alla lägen? Eller? Jag fattar ingenting, funkar det inte så funkar det ju inte då kan man ju inte gå och vara lotsats kär i en person eller stanna kvar hos den personen i fråga bara för att man har barn. eller?
Vart gör man om man itne kan komunicera med varandra? En människa eller ett par måste ju kunna prata om allt med varandra, man ska kunna vara öppen och ärlig emot varandra för att kunna ge och ta kärlek. Man behandlar ju andra så som man själv vill bli behandlad. Eller?
Jaa som ni ser går många många tankar runt just nu i mitt lilla huvud och det blir bara värre och värre.. JAg återkommer till detta när jag hittat en människa som har alla svar, om det nu finns någon sådan vill säga!?!?!?!?!?!?

Kommentarer
Postat av: yvonne

man behöver inte alltid

vara stark,,kram

2011-09-19 @ 21:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0