2.14

Okej, nu e jag vaken alldeles för sent IGEN. törtt jag blir på mig själv ibland asså men har såna problem med att somna på kvällarna. Tanken igår var att lägga mig innan 11 vilket jag gjorde men somna typ inte förens klockan var halv 6 och och upp vid 10.20 igen. sömnpiller vare snart här ja!
Annars? - Jo tack, fint som fan! Skolan börjar snart och om jag ska vara ärlig längtar jag ihjäl mig! Ska verkligen bli såååååå skönt att slippa å bara vara hemma hela tiden. Ska även köpa mig ett gymkort nu i slutet utav månaden så jag kommer igång med träningen för har snarare gått upp än ner efter graviditeten. väger fan mer än vad jag gjorde när jag var hög gravid :s Amelie goes fetknopp jappjapp!
Ella är iallafall på go väg att bli frisk nu. idag var sista dagen för henne att äta medicin så jag hoppas erkligen att hostan ska börja gå över också! tycker verkligen inte om när min lilla pluppa är sjuk, man blir ju så hjälplös när man inte alltid kan förstå vad som är problemet! :(
Just det, i måndags var det 1 år sedan farfar gick bort, var och tände ett ljus på graven och tog ett par ord med honom. finns ingen i hela min värld som jag älskar lika mycket som min farfar, han är/var verkligen den bästa vän jag någonsin har haft, han har nog fanimej nästan lärt mig allt jag kan den gubben! <3
Pappa fyllde även 41 år idag men det blev inget firande då han inte tycker det är nödvändigt eller nått? haha den mannen!
Ne nu ska jag ta och lägga ner datorn på golvet och försöka lägga huvudet på kudden. har jag inte somnat inom en timma lovar jag att jag dunkar huvudet i betongen, då om inte annat lär jag ju söva gött sen! ;)
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0