14.16

elin om 16.52:
jag vill bara säga att du är så sjukt stark!


Fick denna kommentaren igår.. Blir glad när ni kommenterar men vill gärna skriva några rader till vem du nu är haha! ;)

I mitt fall om man kan säga så handlar det inte om att vara stark, jag hör ofta att jag är stark och att det inte är många som hade klarat det jag gör eller är men egentligen handlar allt bara om kärlek. Finns det kärlek finns det ork. Bara för att ens pojk/flickvän råkar ut för en olycka behöver inte det betyda att allt förändras! Jag kan säga att i mitt fall så har Rogers olycka faktiskt gjort hela hans liv till det bättre!! Han levde mycket mycket struligt innan och hade inte några "måsten" i sitt liv.. Att jag har varit med och stöttat honom hela tiden har gjort honom mycket till den människa han är idag och den människa jag är idag. Det handlar mycket om mognad faktiskt. Faran lurar bakom hörnet, dt kan hända vem som helst! Men till er alla, kom ihåg en sak! Finns det kärlek finns det kraft och ork att fortsätta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0